S. Pandi Feat Asmi Utami - Sello' Soca Merah

Sello' soca merah
Cincin giok merah
tandhe mata deri dhika
kenang-kenangan darimu
terros eanggui lek, bule niser dek ka dhika
selalu ku pakai dik, aku cinta kamu

Sello' soca merah
Cincin giok merah
se bede e tanang kacer
yang ada di tangan kiriku
saparjelenanna bule tak kera ceccer
sepanjang hidupku tak akan lupa

Aduh pon palangnga bule
Oh malangnya nasibku
sakeng benni pastena
mungkin bukan takdir
bule tapesa lek ben dhika
aku berpisah denganmu dik
tadek lantaranna
tanpa sebab
aduh pon palangnga bule
oh malangnya nasibku
sakeng benni pastena
mungkin bukan takdir
bule tapesa lek ben dhika
aku berpisah denganmu dik
tadek lantaranna
tanpa sebab

Tape pasabber dhika lek delem atena
tapi sabarlah dik dalam hatimu
paste pon tekka dhika lek cita-citana
pasti akan terwujud cita-citamu
Sakeng niserra lek bule dek dhika
Aku benar-benar cinta padamu
keng tadek paste deri Allah se kobesa
hanya takdir dari Allah Yang Maha Kuasa berkata lain

Sello' soca merah
Cincin giok merah
tandhe mata deri bule
kenang-kenangan dariku
mon tak e angghui keng tak niser dek ka bule
jika tidak dipakai berarti kau tak cinta padaku

Aduh mon engak bule dek riwayat asal mulana
Oh jika aku ingat riwayat awal mulanya
bula tapesa lek ben dhika tadek rassana
aku berpisah denganmu tanpa sebab
aduh mon engak bule dek riwayat asal mulana
Oh jika aku ingat riwayat awal mulanya
bula tapesa lek ben dhika cek tak arassana
sangat tak terasa aku berpisah denganmu

Sakeng pasabber dhika kak delem atena
Sabarlah kak dalam hatimu
lantaran fitnah duh dhika loppa jhenjina
lantaran fitnah kau jadi lupa janjimu

Jika ada arti/lirik yang kurang pas, jangan segan untuk koment dibawah: :)

No comments: