Ira Faramesti - Asapok Robena Dhika

Anape bule niser dek dhika
Mengapa aku cinta padamu
siang ben malem ngalembek e mata
siang dan malam terbayang di mata

Sakeng sayangnga dhika
Hanya saja kelemahanmu
niko bedhe se andik
ini ada yang punya
anape mak tak lambek
kenapa tidak dari dulu
dhika niser ka bule
engkau cinta padaku

Ghun kare niserra bule dek dhika
Aku hanya kasihan padamu
perak kare emanna
hanya tinggal penyesalan
bule mon tak tekka
aku jika tidak tercapai

Anape bule niser dek dhika
Mengapa aku cinta padamu
siang ben malem ngalembek e mata
siang dan malam terbayang di mata

Coma rep ngarep e delem ate
hanya berharap di dalam hati
segghut dhika deteng e delem mempe
sering engkau datang di dalam mimpi
deri niserra bule dek dhika
karena aku sangat mencintaimu
segghut bule engak
sering ku mengingat

Ngaton e delem mempe
datang di dalam mimpi
ngaton e delem mempe
datang di dalam mimpi
asapok robena dhika
berselimut wajahu
asapok robena dhika
berselimut wajahu

Anape bule niser dek dhika
Mengapa aku cinta padamu
siang ben malem ngalembek e mata
siang dan malam terbayang di mata

Coma rep ngarep e delem ate
hanya berharap di dalam hati
segghut dhika deteng e delem mempe
sering engkau datang di dalam mimpi
deri niserra bule dek dhika
karena aku sangat mencintaimu
segghut bule engak
sering ku mengingat

Ngaton e delem mempe
datang di dalam mimpi
ngaton e delem mempe
datang di dalam mimpi
asapok robena dhika
berselimut wajahu
asapok robena dhika
berselimut wajahu

Anape bule niser dek dhika
Mengapa aku cinta padamu
siang ben malem ngalembek e mata
siang dan malam terbayang di mata

Sakeng sayangnga dhika
Hanya saja kelemahanmu
niko bedhe se andik
ini ada yang punya
anape mak tak lambek
kenapa tidak dari dulu
dhika niser ka bule
engkau cinta padaku

Ghun kare niserra bule dek dhika
Aku hanya kasihan padamu
perak kare emanna
hanya tinggal penyesalan
bule mon tak tekka
aku jika tidak tercapai

Anape bule niser dek dhika
Mengapa aku cinta padamu
siang ben malem ngalembek e mata
siang dan malam terbayang di mata

Jika ada arti/lirik yang kurang pas, jangan segan untuk koment dibawah: :)

No comments: